2016. augusztus 29., hétfő

028B-hez LiPo töltő és akksi pipa



Csütörtökön vásároltam egy LiPo töltőt (ImaxRC B3 20W), és rendeltem hozzá egy 7,4 V-os 1600mAh csőakksit (Swiss Arms 25C) is, ami másnapra meg is hoztak. 

 

2mm-el vastagabb, mint a NiMh amit a cég adott 028B-hez (és csak 4 cellás). Miután nem tudtam, hogy belefér-e vagy sem, ma becibáltam 028B-t, belepróbáltuk, hurrá, jó, lő is, megvettem és a töltővel fel is töltöttem (jelzi, ha feltöltődött és nem tölti tovább).

Teljes mértékben készen vagyok a szombati megmérettetésre (ahol természetesen nem a meglévő felszerelésem, hanem a taktika és szerencse fogja befolyásolni, hogy ki nyer – bár ez számomra édes mindegy, lényeg a kikapcsolódás).
Jó tanács volt az eladótól, hogy a játék előtt töltsem fel, majd utána is, illetve 2-3 havonta rá kell nézni, és feltölteni – nem szabad, hogy lemerüljön. Tárolás a szokásos módon – lecsatlakoztatva, kivéve fegyverből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése