2016. augusztus 4., csütörtök

Előrébb egy kicsivel

Mai napra a feladat teljesítve. Az Ofotértnél sikerült szemvizsgálat után megfelelő napi kontaktlencsével teli (iWear harmony - 30db) dobozt megvenni + folyadékot szemkiszáradás ellen, illetve ha már meglett a kontaktlencse vettem egy védőszemüveget is (Bolle Cobra Platinum taktikai szemüveg).
Hazaérvén kipróbáltam a maszk + védőszemüveg + rohambili együttállást, amiből pozitív eredmény született.
Most még gatyát + zubbonyt + sapkát + térdvédőt kell beszereznem és máris „bevethető” állapotban vagyok – legalábbis ami a felszerelést illeti.
Kigondoltam, hogy gyakorláshoz a Bundeswehr moleskin gatyámat fogom használni, így az átesett egy rendbehozatali fázison (most még egy gombot kell felvarrni, ugyanis sorban estek le megvétel után), illetve felülre zöld inget használnék (meg persze a bakancs és a fejvédő felszerelésemet). Rohambilit nem, de sapkát igen.
Gondom az, hogy egyenlőre nem találok gyakorlásra helyszínt (ahol mások is vannak), viszont olyat találtam ahol lehet célba lőni (Airsoft SE - 20 kerület).
Miután az Airsoft csapatjáték nagyeséllyel keresnem és rekrutáltatnom kell magamat egy csapathoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése