2016. augusztus 16., kedd

Rendelés megjött


Nézegettem, hogy hol lehet a szállítmányom, ugyanis egy ideje Alsónémediben állomásozott. Tegnap reggel aztán kaptam a telefonhívást, hogy megjött, vegyem át. Megtörtént. Kaptam egy szép nagy zacskót (mint egy komolyabb párna), megnéztem én is, hogy nincs-e rajta sérülés (átvétel előtt meg kell nézni, ugyanis ha sérült, nyitás jelei láthatóak rajta akkor a futárral papírt kell íratni, hogy kivizsgálhassák hol történt a dolog), de pár kisebb lukat leszámítva semmit sem láttam. Kibontottam, és három műanyag zacskó rejtette az árut. Sértetlenül megúszta minden a nagy utazást. (klikk a képekre behozza a weboldalt)

http://gunfire.pl/product-eng-1152209127-Jump-type-tactical-vest-Flecktarn.html


A mellény nagy jó, fel is próbáltam, persze be kell állítani, de remek, könnyű. Ami zavar, hogy a pántok anyaga a vállon lehet, nem fog sok le és felvételt kibírni, de meglátjuk. Piszok jól megy a BW-s felsőhöz.

http://gunfire.pl/product-eng-1152209114-Engineers-bag-flecktarn.html

A táska, ez még jobb, nem tudom, de ennek örülök a legjobban. Jól el lehet benne pakolni, három oldalt van cipzáros rekesz, illetve középen egy nagy. Belül az anyaga elég masszív, szval nem fog egyhamar tönkremenni. Felakaszthatjuk övvel a vállunkra, felrakhatjuk övvel az oldalunkra vagy mind egy kis hordtáska kézben is vihetjük. Molle moduláris kialakítás miatt három helyre további Molle kiegészítőket is fel tudunk tenni, illetve ezt is fel lehet tenni Molle kialakítású mellényre. Nagyon sokoldalú cucc ez.

http://gunfire.pl/product-eng-1152209825-Folding-Bottle-Cover-Olive-Drab.html

Vízellátmányos Molle kiegészítő megfelel 0,5 l víz oldal/hátunkon való cipeléséhez. Persze nagy játékoknál a hátra felszerelt többliteres megoldást ildomos alkalmazni, de kezdőként már az is valami, hogy nem kell a kocsihoz visszajárkálni inni.

Összességében jók a cuccok, meglepően gyorsan (6 nap szállítást ígértek – munkanap – mégis a harmadik napon reggel már megjött) kihozták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése