2016. augusztus 4., csütörtök

Szemüvegesek élete

Úgy látom, szemüvegesként egy külön háborúban is részt kell venni. Legalábbis nem tudom hány szemüveges látott neki Airsoftozni, de úgy látom, hogy nem sok gyártó biztosít megfelelő védőszemüveget, ami alá befér a szemüvegünk.
Nos, korábban írtam, hogy rendeltem egy G&G védőszemüveget, ami alá befér a jelenlegi szemüvegem. Tegnap bementem a boltba és utánakérdeztem, majd kiderült, hogy a rendelés jobb esetben december-január-ban fog megérkezni (ami nekem eléggé késő ugyanis a csapatépítőben, mint kiderült teljes arcmaszkot biztosít a szervező, ami alá befér bár a szemüvegem, de izzadás esetén az ilyen teljes arcmaszkban olyan párafelhő lesz, hogy élmény lesz 5 percenként kiállni / levenni / megtisztítani a lencséket és visszaállni – persze ha ezt így egyáltalán lehet és nem kell a következő körig várni a visszaállással).
Kissé pipa lettem, megint keresgélhetek szemüveg után. Aztán azon gondolkoztam, hogy kontaktlencsét csináltatok, ami 1 hét alatt el is készülne, persze nem olcsó mulatság ez sem, de legalább bármilyen védőszemüveg megfelelő lenne innentől. Csak, hogy ne legyen egyszerű, a jogsimban a 12-es pont mellett a 01.01 szerepel, ezek alapján csak és kizárólag szemüvegben vezethetek. Minden Airsoft sportolás előtt be kell raknom a lencsét és vezetés előtt kiszedni, remek pocsékolása ez a drága kontaktlencsének (szemem állapota miatt csak napi lencsét viselhetek). Párszor ezt el lehet játszani, de, hogy jobban megérje el kell mennem a háziorvoshoz akivel egészségügyit kell csináltatnom, azzal meg el kormányablakhoz és ott kérni új jogsit, gondolom mindegyik erősen fizetős akció lenne, szóval nem repesek érte (ennyit kell dolgozni, hogy 01.01-ről 01.02-re írják át).
Mindenesetre most nem ugrálok sokat, eltávozódom lencsét megrendelni, meg még pár ruhadarabot is meg kell vásárolni, sapkát és még térdvédőt is. A fegyverbeszerzés egyenlőre nem kapott zöld utat, pláne, hogy nem tudom, hogy mi lenne a jó választás (annak ellenére, hogy előző bejezésben leírtam amik alapján lehet dönteni). Persze el kell még mennem sok játékra, mert a felszerelés frissítés meg a kontaktlencse is szép mínuszt mutat a költségvetésben, és ha nem fog tetszeni a játék akkor nem tudom kihozni 0-ra a dolgokat… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése